3/5/16

ΚΑΝΙΒΑΛΟΙ ΕΝ ΔΡΑΣΗ

Φ.Σ.Ν "ΟΙ ΑΔΕΣΠΟΤΟΙ"( αρ.πρωτ.569/10)




ΓΥΡΙΖΟΝΤΑΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΜΑΡΙΑΝΟ (ΛΙΓΟ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΓΙΑ ΤΡΙΑΔΑ ΝΑΥΠΛΙΟΥ) ΠΕΤΑΓΕΤΑΙ ΜΠΡΟΣΤΑ ΜΟΥ ΕΝΑ ΚΟΥΤΑΒΙ (ΣΙΓΟΥΡΑ ΕΧΕΙ ΠΕΤΑΧΤΕΙ ΚΑΙ ΣΕ ΑΛΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΑΛΛΑ Η ΤΣΙΠΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥΤΕΛΕΙΑ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ). ΣΤΑΜΑΤΑΩ ΣΤΗΝ ΑΚΡΗ ΚΑΙ ΚΑΤΕΒΑΙΝΟΝΤΑΣ ΑΠΟ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ , Η ΜΥΡΩΔΙΑ ΤΗΣ ΣΑΠΙΑΣ ΣΑΡΚΑΣ ΗΤΑΝ ΑΠΟΠΝΙΚΤΙΚΗ. ΠΛΗΣΙΑΖΟΝΤΑΣ ΤΟ ΚΟΥΤΑΒΙ ΔΙΑΠΙΣΤΩΝΩ ΤΗΝ ΕΠΙΘΕΤΙΚΗ ΤΟΥ ΔΙΑΘΕΣΗ ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΣΗΚΩΣΕΙ ΤΡΙΧΑ ΚΑΙ ΜΟΥ ΔΕΙΧΝΕΙ ΤΑ ΔΟΝΤΙΑ ΤΟΥ (ΓΙΑ ΝΑ ΣΥΜΠΕΡΙΦΕΡΕΤΑΙ ΕΤΣΙ ΕΝΑ ΚΟΥΤΑΒΙ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΔΥΟ ΜΗΝΩΝ ΦΑΝΤΑΖΟΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΤΙ ΕΧΕΙ ΠΕΡΑΣΕΙ). ΣΕ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΠΕΝΤΕ ΛΕΠΤΑ ΤΟ ΚΟΥΤΑΒΙ ΒΡΙΣΚΕΤΕ ΣΤΗΝ ΑΓΚΑΛΙΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΠΗΓΑΙΝΟΥΜΕ ΠΡΟΣ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΟΠΟΥ ΠΑΘΑΙΝΩ ΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΣΟΚ. ΜΕΣΑ ΣΕ ΜΙΑ ΣΑΚΟΥΛΑ ΒΡΙΣΚΕΤΕ ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟΣΩΜΟ ΝΕΚΡΟ ΣΚΥΛΙ ΚΑΙ ΔΥΟ ΚΟΥΤΑΒΙΑ ΠΟΥ ΤΡΩΝΕ ΤΙΣ ΣΑΡΚΕΣ ΤΟΥ. ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΘΗΚΑ ΠΕΡΙΠΟΥ ΠΕΝΤΕ ΜΕΤΡΑ ΩΣΤΕ ΝΑ ΠΑΡΩ ΛΙΓΟ ΟΞΥΓΟΝΟ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΣΤΟΜΑΧΙ ΜΟΥ ΑΡΧΙΣΕ ΝΑ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΕΤΑΙ. ΤΡΙΤΟ ΣΟΚ , ΜΙΑ ΝΕΚΡΗ ΠΡΟΒΑΤΙΝΑ ΟΠΟΥ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΚΟΙΛΙΑ ΤΗΣ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΝ ΤΡΙΑ ΚΟΥΤΑΒΙΑ ΠΟΥ ΕΤΡΩΓΑΝ ΤΑ ΕΝΤΕΡΑ ΤΗΣ ΚΑΙ ΤΣΑΚΩΝΟΝΤΑΝ ΠΟΙΟ ΘΑ ΠΡΩΤΟ ΦΑΕΙ (ΚΑΠΟΥ ΕΔΩ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΣΑ ΝΑ ΣΥΓΚΡΑΤΗΣΩ ΤΟΝ ΚΑΦΕ , ΤΙΣ ΦΡΥΓΑΝΙΕΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΜΑΡΜΕΛΑΔΑ ΠΟΥ ΤΣΑΚΩΝΟΝΤΑΝ ΜΕ ΤΟ ΣΤΟΜΑΧΙ ΜΟΥ). ΤΡΕΧΟΝΤΑΣ ΣΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΓΙΑ ΝΑ ΑΦΗΣΩ ΤΟ ΚΟΥΤΑΒΙ ΚΑΙ ΝΑ ΡΙΞΩ ΛΙΓΟ ΝΕΡΟ ΣΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΜΟΥ , ΕΧΕΙ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ ΔΙΠΛΑ ΣΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΜΙΑ ΑΣΠΡΗ ΚΛΟΥΒΑ ΟΠΟΥ ΕΝΑΣ ΠΑΠΟΥΣ ΜΟΥ ΦΩΝΑΖΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΡΑΘΥΡΟ.....ΠΕΤΑΤΑ ΜΩΡΕ ΤΑ ΒΡΟΜΟΣΚΥΛΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΜΙΑ ΡΑΤΣΑ ΤΗΣ ΠΡΟΚΟΠΗΣ. ΠΡΙΝ ΠΡΟΛΑΒΩ ΝΑ ΕΞΗΓΗΣΩ ΣΤΟΝ ΠΑΠΟΥ ΟΤΙ ΟΥΤΕ ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΡΑΤΣΑ ΑΛΛΑ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΖΕΙ , ΣΤΑΜΑΤΑΕΙ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΟΠΟΥ Ο ΟΔΗΓΟΣ ΜΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΕΙ....... ΝΑ ΤΑ ΡΙΞΟΥΜΕ ΣΤΟ ΠΗΓΑΔΙ , ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΑΛΑ ΕΚΕΙ , ΑΝ ΜΕΓΑΛΩΣΟΥΝ ΘΑ ΜΑΣ ΦΑΝΕ ΤΙΣ ΚΟΤΕΣ. ΣΤΑΜΑΤΑΕΙ ΚΑΙ ΤΡΙΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΟΠΟΥ Η ΠΕΝΗΝΤΑΧΡΟΝΗ ΟΔΗΓΟΣ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΜΙΑ ΦΡΑΣΤΙΚΗ ΕΠΙΘΕΣΗ ΠΟΥ ΜΟΥ ΚΑΝΕΙ , ΚΑΤΕΒΑΙΝΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΤΗΣ ΜΕ ΔΥΟ ΤΕΛΑΡΑ ΚΑΙ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ ΝΑ ΜΑΖΕΨΕΙ ΤΑ ΚΟΥΤΑΒΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΤΑ ΠΑΕΙ ΣΤΗΝ ΧΩΜΑΤΕΡΗ ΟΠΩΣ ΜΟΥ ΕΙΠΕ (ΛΕΣ ΚΑΙ ΕΚΕΙ ΗΤΑΝ ΤΟ ΚΟΛΩΝΑΚΙ).
ΣΥΝΗΘΩΣ ΕΙΜΑΙ ΛΑΛΙΣΤΑΤΟΣ , ΚΑΠΟΙΟΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΜΕ ΑΠΟΚΑΛΟΥΝ ΚΑΙ ΡΗΤΟΡΑ ΑΛΛΑ ΗΤΑΝ Η ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΟΥ ΠΟΥ ΕΧΑΣΑ ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΜΟΥ. ΞΑΦΝΙΚΑ ΜΟΥΔΙΑΣΑΝ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΚΑΙ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΙΔΡΩΣΑ ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ ΠΟΥ ΑΡΧΙΣΑΝ ΝΑ ΤΣΟΥΖΟΥΝ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΜΟΥ (ΚΑΠΩΣ ΕΤΣΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΕΓΚΕΦΑΛΙΚΟ). ΑΝΟΙΞΑ ΤΑ ΠΑΡΑΘΥΡΑ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΚΑΙ ΑΡΧΙΣΑ ΝΑ ΡΙΧΝΩ ΜΕΣΑ ΚΟΥΤΑΒΙΑ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΞΕΡΩ ΤΙ ΘΑ ΤΑ ΚΑΝΩ , ΠΟΥ ΘΑ ΤΑ ΠΑΩ ΚΑΙ ΠΩΣ ΘΑ ΤΑ ΣΥΝΤΗΡΗΣΩ. ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΜΕ ΕΝΟΙΑΖΕ ΗΤΑΝ ΝΑ ΦΥΓΩ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΚΑΝΙΒΑΛΟΥΣ ΟΣΟ ΠΟΙΟ ΓΡΗΓΟΡΑ ΓΙΝΕΤΑΙ. ΤΕΛΙΚΑ ΤΑ ΚΟΥΤΑΒΑΚΙΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΕΑ. ΤΡΙΑ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΚΤΗΝΙΑΤΡΕΙΟ (ΜΕ ΣΟΒΑΡΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΑ ΣΑΠΙΑ ΠΟΥ ΕΤΡΩΓΑΝ ΓΙΑ ΝΑ ΕΠΙΒΙΩΣΟΥΝ) ΚΑΙ ΤΑ ΑΛΑ ΕΞΙ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΜΟΥ ΛΟΓΩ ΕΛΛΕΙΨΗΣ ΧΩΡΟΥ.
ΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΕΙ ΜΕ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑ-ΥΙΟΘΕΣΙΑ-ΤΡΟΦΗ-ΕΜΒΟΛΙΑ ΚΑΙ ΟΤΙ ΑΛΟ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΑΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΕΙ ΜΑΖΙ ΜΟΥ ΣΤΕΛΙΟΣ 6944773252.
*ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΕΣΑΣ ΠΟΥ ΜΟΥ ΤΗΝ ΠΕΣΑΤΕ ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΠΗΡΑ ΕΝΩ ΕΧΩ ΑΛΛΑ ΟΓΔΟΝΤΑ ΣΚΥΛΙΑ ΠΟΥ ΤΑ ΤΑ'Ι'ΖΩ ΜΕ ΔΥΣΚΟΛΙΑ.........ΕΧΩ ΝΑ ΣΑΣ ΠΩ ΟΤΙ ΑΝ ΔΕΝ ΤΑ ΕΠΑΙΡΝΑ ΘΑ ΕΚΑΝΑ ΠΟΛΛΕΣ ΜΕΡΕΣ ΝΑ ΚΟΙΜΗΘΩ ΚΑΙ ΑΝ ΜΕ ΑΓΑΠΑΤΕ ΟΠΩΣ ΛΕΤΕ ΒΟΗΘΗΣΤΕ ΝΑ ΤΟΥΣ ΒΡΟΥΜΕ ΣΠΙΤΙΑ ΓΙΑΤΙ ΣΕ ΛΙΓΟ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΜΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΤΟ ΠΕΡΝΟΥΝ ΟΥΤΕ ΓΙΑ ΑΠΟΣΥΡΣΗ , ΜΕ ΕΞΙ ΚΟΥΤΑΒΙΑ ΝΑ ΧΕΖΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΤΟΥΡΑΝΕ ΜΕΣΑ ΣΕ ΑΥΤΟ.

Share/Bookmark

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

ΟΙ "ΑΔΕΣΠΟΤΟΙ" ΜΙΛΟΥΝ...

NEVER BE SILENT...

Μας ακολουθούν

O θησαυρός!

Η..Αγέλη..

Για να μη μας ξεχνάς!!

Θέλεις να μαθαίνεις τα νεα μας:

Το κανάλι μας στο YouTube

Πες το σ'ένα φίλο

Tell a friend:

Όλες οι λιχουδιές

Επισκέπτες

back to top

Σνιφ..σνιφ..Μυρωδίες...

Χμ!!Ενδιαφέρον!!

Google+ Badge

ΑΓΑΠΑΤΕ ΤΑ ΑΔΕΣΠΟΤΑ;

Το σπίτι μας..

μονοπάτια..