31/3/16

Η ΙΡΜΑ ΚΑΙ ΤΑ ΧΑΛΙΑ ΜΑΣ

Φ.Σ.Ν "ΟΙ ΑΔΕΣΠΟΤΟΙ"( αρ.πρωτ.569/10)

 ΜΙΑ ΕΙΚΟΝΑ ΧΙΛΙΕΣ ΛΕΞΕΙΣ....... ΔΥΟ ΜΕΡΕΣ ΞΕΨΥΧΟΥΣΕ ΣΤΟΝ ΚΟΜΒΟ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΕΛΕΟΥΣΑΣ ΣΤΗΝ ΑΡΙΑ ΝΑΥΠΛΙΟΥ. ΤΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ ΒΡΟΧΗ ΑΠΟ ''ΖΩΟΦΙΛΟΥΣ'' ΠΟΥ ΤΗΝ ΛΥΠΟΝΤΟΥΣΑΝ ΚΑΙ ΚΑΛΑ.... ΕΝΑΣ ΦΥΣΙΚΑ ΔΕΝ ΑΝΟΙΞΕ ΤΗΝ ΑΓΚΑΛΙΑ ΤΟΥ ΑΛΛΑ ΠΕΡΙΟΡΙΣΤΗΚΑΝ ΟΛΟΙ ΣΕ ΕΝΑ ΤΗΛΕΦΩΝΟ..... ''ΕΙΝΑΙ ΚΡΙΜΑ ΤΟ ΚΑΚΟΜΟΙΡΟ ΘΑ ΤΟ ΠΑΡΕΤΕ?''
ΦΥΣΙΚΑ ΔΕΝ ΣΑΣ ΝΟΙΑΖΕΙ ΠΟΥ ΘΑ ΤΟ ΒΑΛΟΥΜΕ ΟΥΤΕ ΠΟΥ ΘΑ ΒΡΟΥΜΕ ΛΕΦΤΑ ΝΑ ΤΟΥ ΚΑΝΟΥΜΕ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΤΑ'Ι'ΣΟΥΜΕ. ΑΝ ΠΟΥΜΕ ΚΑΙ ΚΑΜΙΑ ΚΟΥΒΕΝΤΑ ΠΟΙΟΣ ΜΑΣ ΓΛΙΤΩΝΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΡΙΤΙΚΗ ΣΑΣ.
ΕΓΩ ΟΜΩΣ ΕΙΜΑΙ ΠΟΛΥ ΠΙΕΣΜΕΝΟΣ. ΣΕ ΛΙΓΟ ΔΕΝ ΘΑ ΕΧΩ ΝΑ ΤΑ ΤΑ'Ι'ΣΩ ΚΑΙ ΘΑ ΜΟΥ ΛΥΠΟΥΝ ΤΑ ΒΑΣΙΚΑ ΟΠΩΣ ΕΜΒΟΛΙΑ-ΑΜΠΟΥΛΕΣ-ΑΠΟΠΑΡΑΣΙΤΩΣΗ.
ΝΑΙ ΘΑ ΤΗΝ ΦΙΛΟΞΕΝΗΣΩ.....ΘΑ ΣΤΡΙΜΩΧΤΩ ΑΦΑΝΤΑΣΤΑ ΑΛΛΑ ΘΑ ΤΗΝ ΦΙΛΟΞΕΝΗΣΩ. ΔΕΝ ΕΧΩ ΦΡΑΓΚΟ ΟΥΤΕ ΓΙΑ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΑΛΛΑ ΘΑ ΤΗΝ ΦΙΛΟΞΕΝΗΣΩ..... ΑΝ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙ ΝΑ ΠΕΙΝΑΣΟΥΜΕ ΘΑ ΠΕΙΝΑΣΟΥΜΕ ΜΑΖΙ. ΜΠΟΡΕΙ ΟΛΟΙ ΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΜΕ ΠΗΡΑΤΕ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΝΑ ΝΟΜΙΖΕΤΕ ΟΤΙ ΜΟΥ ΤΗΝ ΦΟΡΤΩΣΑΤΕ ΚΑΙ ΜΕ ΚΟΡΟ'Ι'ΔΕΨΑΤΕ ΓΙΑΤΙ ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΣΤΟ ΠΕΡΙΘΩΡΙΟ ΜΕ ΤΑ ΖΩΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΩΡΑ ΠΟΥ ΜΑΖΕΥΩ ΣΚΑΤΑ ΚΑΙ ΤΑ'Ι'ΖΩ ΤΑ ΣΚΥΛΙΑ ΜΟΥ , ΕΣΕΙΣ ΚΑΝΕΤΕ ΒΟΛΤΕΣ ΣΤΑ ΜΠΑΡΑΚΙΑ ΚΑΙ ΔΙΑΣΚΕΔΑΖΕΤΕ ΜΕ ΦΙΛΟΥΣ. ΝΑ ΘΥΜΑΣΤΕ ΟΜΩΣ ΟΤΙ ΕΔΩ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΡΟΣΩΡΙΝΟΙ ΚΑΙ ΤΟ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΚΟ ΣΤΟΙΧΕΙΟ ΠΟΥ ΠΑΙΡΝΟΥΜΕ ΜΑΖΙ ΜΑΣ ΟΤΑΝ ΦΥΓΟΥΜΕ ΑΠΟ ΕΔΩ ΕΙΝΑΙ Η ΨΥΧΗ ΜΑΣ ΚΑΙ ΑΥΤΗ ΓΕΜΙΖΕΙ ΜΕ ΜΙΑ ΑΓΚΑΛΙΑ ΚΑΙ ΑΔΕΙΑΖΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΑΔΙΑΦΟΡΙΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΓΥΡΩ ΜΑΣ. ΣΤΟ ΧΕΡΙ ΜΑΣ ΛΟΙΠΟΝ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΖΗΣΟΥΜΕ ΣΑΝ ΚΑΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΘΑΝΟΥΜΕ ΣΑΝ ΤΙΠΟΤΑ Η' ΝΑ ΖΗΣΟΥΜΕ ΣΑΝ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΘΑΝΟΥΜΕ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟΙ.
ΣΥΧΩΡΕΣΤΕ ΤΗΝ ΟΡΓΗ ΜΟΥ ΑΛΛΑ ΠΟΝΑΩ ΟΤΑΝ ΒΑΖΕΙ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΤΗΣ ΣΤΟ ΜΠΟΥΦΑΝ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΡΕΜΕΙ...ΟΤΑΝ ΕΝΩ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΕΡΠΑΤΗΣΕΙ ΜΕ ΒΛΕΠΕΙ ΚΑΙ ΚΟΥΝΑΕΙ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΜΕΙΝΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΟΜΜΕΝΗ ΟΥΡΑ ΤΗΣ.
ΠΡΟΣΩΡΙΝΑ Η ΙΡΜΑ (ΕΤΣΙ ΤΗΝ ΟΝΟΜΑΣΑ) ΒΡΙΣΚΕΤΕ ΣΤΟ ΚΤΗΝΙΑΤΡΕΙΟ ΤΟΥ ΚΩΣΤΑ ΧΑΣΑΠΗ ΣΤΟ ΠΑΛΙΟ ΝΑΥΠΛΙΟ ΟΠΟΥ ΠΑΙΡΝΕΙ ΑΓΩΓΗ ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΒΡΙΣΚΕΤΕ ΣΕ ΠΡΟΧΩΡΗΜΕΝΗ ΑΦΥΔΑΤΩΣΗ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΚΛΕΙΣΕΙ ΤΟ ΣΤΟΜΑΧΙ ΤΗΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ''ΚΑΛΟΠΕΡΑΣΗ''. ΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΤΗΝ ΒΟΗΘΗΣΕΙ ΑΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΕΙ ΜΑΖΙ ΜΟΥ. (ΣΤΕΛΙΟΣ 6944773252)

ΑΝ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΕΤΕ Ο ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ:

( ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ ΑΡΙΘ.ΛΟΓ/ΣΜΟΥ 427/619105-30 IBAN : GR 8501104270000042761910530 SWIFT ΤΡΑΠΕΖΑΣ (BIC) ETHNGRAA
ΚΥΡΙΑΚΟΥ ΣΤΥΛΙΑΝΟΣ ΤΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ)

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!!!

Share/Bookmark

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

ΟΙ "ΑΔΕΣΠΟΤΟΙ" ΜΙΛΟΥΝ...

NEVER BE SILENT...

Μας ακολουθούν

O θησαυρός!

Η..Αγέλη..

Για να μη μας ξεχνάς!!

Θέλεις να μαθαίνεις τα νεα μας:

Το κανάλι μας στο YouTube

Πες το σ'ένα φίλο

Tell a friend:

Όλες οι λιχουδιές

Επισκέπτες

back to top

Σνιφ..σνιφ..Μυρωδίες...

Χμ!!Ενδιαφέρον!!

Google+ Badge

ΑΓΑΠΑΤΕ ΤΑ ΑΔΕΣΠΟΤΑ;

Το σπίτι μας..

μονοπάτια..