11/1/16

''ΤΟ ΛΥΣΣΑΣΜΕΝΟ ΤΕΡΑΣ''

Φ.Σ.Ν "ΟΙ ΑΔΕΣΠΟΤΟΙ"( αρ.πρωτ.569/10)


                                           (Δείτε και άλλες φωτογραφίες εδώ)


  • ΤΗΛΕΦΩΝΟ: ΚΑΛΗΜΕΡΑ , ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΟΥ , ΣΤΟ ΑΝΥΦΗ ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ , ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΝΑ ΣΚΥΛΙ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΛΥΣΣΑ.
  • ΕΓΩ: ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΣΕ ΕΣΑΣ. ΤΗ ΔΙΑΓΝΩΣΗ ΠΟΙΟΣ ΤΗΝ ΕΚΑΝΕ?
  • ΤΗΛΕΦΩΝΟ: ΤΟ ΣΚΥΛΙ ΕΙΝΑΙ ΑΡΡΩΣΤΟ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΤΕ ΝΑ ΤΟ ΠΑΡΕΤΕ.
  • ΕΓΩ: ΕΧΕΤΕ ΕΝΗΜΕΡΩΣΕΙ ΤΗΝ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ?
  • ΤΗΛΕΦΩΝΟ: ΠΟΙΑ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ ΡΕ ΜΕ ΔΟΥΛΕΥΕΙΣ?
  • ΕΓΩ: ΚΑΤΑΛΑΒΑ.....ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΝΑ ΚΑΛΕΣΕΤΕ ΤΗΝ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΤΗΝ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΣΑΣ. ΣΤΟ ΜΕΤΑΞΥ ΕΓΩ ΘΑ ΠΑΡΩ ΕΝΑΝ ΚΤΗΝΙΑΤΡΟ , ΔΥΟ ΤΡΕΙΣ ΕΘΕΛΟΝΤΕΣ ΚΑΙ ΕΝΑΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΠΙΑΣΟΥΜΕ.
  • ΤΗΛΕΦΩΝΟ: ΔΕΝ ΠΕΡΝΩ ΚΑΝΕΝΑ....ΘΑ ΠΑΡΩ ΤΑ ΚΑΝΑΛΙΑ ΚΑΙ ΘΑ ΣΑΣ ΞΕΦΤΙΛΙΣΩ.
  • ΕΓΩ: ΑΝ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΕΤΣΙ ΟΠΩΣ ΤΑ ΠΕΡΙΓΡΑΦΕΤΕ , ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΕΝΑ ΠΟΛΥ ΣΟΒΑΡΟ ΘΕΜΑ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΠΙΛΗΦΘΕΙ Η ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ. ΚΑΛΕΣΤΕ ΤΗΝ ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ , ΕΝΑ ΛΕΠΤΟ ΘΑ ΣΑΣ ΠΑΡΕΙ.
  • ΤΗΛΕΦΩΝΟ: ΚΑΛΑ ΚΑΛΑ ΜΟΛΙΣ ΓΥΡΙΣΩ ΘΑ ΔΕΙΣ . ΕΧΕΙ ΝΑ ΦΑΕΙ ΔΗΛΗΤΗΡΙΟ......
  • ΕΓΩ: ΛΥΠΑΜΑΙ ΚΥΡΙΕ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΩ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΠΟΥ ΣΚΕΦΤΕΣΤΕ. (ΚΛΕΙΝΩ ΤΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ)
 
ΣΕ ΕΙΚΟΣΙ ΛΕΠΤΑ ΗΜΑΣΤΑΝ ΕΚΕΙ ΕΓΩ , Η ΒΑΛΕΝΤΙΝΗ , Ο ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΣ ΚΟΡΟΛΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΣ ΜΕ ΤΗΝ ΓΥΝΑΙΚΑ ΤΟΥ ΡΟΗ ΚΑΙ ΕΝΑ ΠΕΡΙΠΟΛΙΚΟ. Η ΠΟΙΟ ΑΤΥΧΗ ΤΗΣ ΥΠΟΘΕΣΗΣ ΗΤΑΝ Η ΒΑΛΕΝΤΙΝΗ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΤΗΝ ΑΤΥΧΙΑ ΝΑ ΦΤΑΣΕΙ ΠΡΩΤΗ ΣΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΚΑΙ ΝΑ ΔΕΧΤΕΙ ΤΙΣ ΥΒΡΗΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΠΕΙΛΕΣ ΤΩΝ ΝΕΑΤΕΡΝΤΑΛ ΤΟΥ ΑΝΥΦΙΟΥ. ΣΕ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΠΕΝΤΕ ΛΕΠΤΑ ,ΜΕΣΑ ΣΕ ΑΠΕΙΛΕΣ ΚΑΙ ΥΒΡΗΣ ΓΙΑ ΜΗΝΥΣΕΙΣ , ΜΕ ΤΗΝ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗ , ΠΕΡΙΣΥΛΛΕΞΑΜΕ ΤΟ ''ΛΥΣΑΣΜΕΝΟ-ΑΓΡΙΟ-ΕΠΙΘΕΤΙΚΟ'' ΣΚΥΛΙ ΠΟΥ ΒΛΕΠΕΤΕ ΣΤΙΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ.
 
ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΕΝΑ ΘΗΛΥΚΟ ΠΕΡΙΠΟΥ ΕΝΑΜΙΣΗ ΧΡΟΝΟΥ ''ΣΚΥΛΑΚΙ'' ΕΙΚΟΣΙ ΚΙΛΑ. ΛΟΓΩ ΕΛΛΕΙΨΗΣ ΧΩΡΟΥ ΒΡΙΣΚΕΤΕ ΣΕ ΚΛΟΥΒΙ ΣΤΟ ΚΤΗΝΙΑΤΡΕΙΟ ΤΟΥ ΚΩΣΤΑ ΧΑΣΑΠΗ ΠΟΥ ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΑΣΤΕ. ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΕΙΝΕΙ ΑΙΩΝΙΑ ΕΚΕΙ , ΧΟΡΟΣ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΠΙΣΩ ΟΠΩΣ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΤΕ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΥΡΙΣΕΙ. ΟΠΟΙΟΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΤΕ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΕΙ ΜΕ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑ-ΥΙΟΘΕΣΙΑ ΑΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΕΙ ΜΑΖΙ ΜΟΥ ΣΤΕΛΙΟΣ 6944773252.

ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΓΕΙΤΟΝΙΑ ΠΟΥ ΒΡΕΘΗΚΕ Η ΣΚΥΛΙΤΣΑ , ΕΧΩ ΝΑ ΣΑΣ ΠΩ ΟΤΙ ΔΕΝ ΤΙΘΕΤΑΙ ΘΕΜΑ ΛΥΣΣΑΣ ΤΟΥ ΖΩΟΥ. (ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΝΑ ΠΩ ΤΟ ΙΔΙΟ ΚΑΙ ΓΙΑ ΕΣΑΣ) ΤΑ ΔΕΚΑ ΛΕΠΤΑ ΠΟΥ ΕΚΑΤΣΑ ΕΚΕΙ , ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΣ ΣΑΣ ΔΑΓΚΩΝΑ. ΟΤΑΝ ΕΜΑΘΑ ΟΤΙ ΠΕΤΟΥΣΑΤΕ ΠΕΤΡΕΣ , ΞΥΛΑ ΚΑΙ ΝΕΡΟ ΣΤΟ ΖΩΝΤΑΝΟ , ΕΥΧΑΡΙΣΤΩΣ ΣΑΣ ΕΡΙΧΝΑ ΚΑΙ ΦΟΛΑ.

Share/Bookmark

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

ΟΙ "ΑΔΕΣΠΟΤΟΙ" ΜΙΛΟΥΝ...

NEVER BE SILENT...

Μας ακολουθούν

O θησαυρός!

Η..Αγέλη..

Για να μη μας ξεχνάς!!

Θέλεις να μαθαίνεις τα νεα μας:

Το κανάλι μας στο YouTube

Πες το σ'ένα φίλο

Tell a friend:

Όλες οι λιχουδιές

Επισκέπτες

back to top

Σνιφ..σνιφ..Μυρωδίες...

Χμ!!Ενδιαφέρον!!

Google+ Badge

ΑΓΑΠΑΤΕ ΤΑ ΑΔΕΣΠΟΤΑ;

Το σπίτι μας..

μονοπάτια..