9/12/15

ΤΙ ΝΑ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙ?

Φ.Σ.Ν "ΟΙ ΑΔΕΣΠΟΤΟΙ"( αρ.πρωτ.569/10)
 ΤΙ ΜΕ ΚΟΙΤΑΣ ΜΙΚΡΕ?....
ΦΥΓΕ ΑΠΟ ΔΩ ΜΗ ΜΕ ΚΟΛΛΗΣΕΙΣ ΤΙΠΟΤΑ.
ΤΙ ΘΕΣ?.......ΜΙΑ ΑΓΚΑΛΙΑ?
ΡΕ ΤΡΑΒΑ ΑΠΟ ΔΩ ΠΟΥ ΘΕΣ ΚΑΙ ΑΓΚΑΛΙΕΣ. ΔΕ ΚΟΙΤΑΣ ΠΩΣ ΕΙΣΑΙ. ΒΡΟΜΙΑΡΗ. ΑΣΕ ΟΤΙ ΕΙΣΑΙ ΚΑΙ ΜΠΑΣΤΑΡΔΟ.
ΜΗ ΜΕ ΚΟΙΤΑΣ ΣΟΥ ΕΙΠΑ...ΟΥΣΤ....
ΠΑΡΕ ΚΑΙ ΤΑ ΤΣΙΜΠΟΥΡΙΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΕΞΑΦΑΝΙΣΟΥ......ΧΑΣΟΥ ΕΙΠΑ.
ΣΙΓΑ ΜΗ ΣΕ ΒΟΗΘΗΣΩ......ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ Η ΚΡΙΣΗ...ΠΟΥ ΝΑ ΜΠΛΕΞΩ ΤΩΡΑ ΜΕ ΚΤΗΝΙΑΤΡΟΥΣ , ΕΜΒΟΛΙΑ ΚΑΙ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ. ΑΣΕ ΠΟΥ ΘΑ ΜΟΥ ΛΕΡΩΣΕΙΣ ΚΑΙ Τ'ΑΜΑΞΙ. ΕΧΩ ΣΤΡΩΣΕΙ ΧΑΛΙΑ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ.......ΘΑ ΑΦΗΣΕΙΣ ΤΡΙΧΕΣ , ΠΑΤΗΜΑΣΙΕΣ.....ΑΜ ΤΟ ΑΛΟ?......ΠΟΥ ΘΑ ΧΕΖΕΙΣ ΚΑΙ ΠΟΥ ΘΑ ΚΑΤΟΥΡΑΣ?
ΦΥΓΕ ΕΙΠΑ......ΚΟΠΡΟΣΚΥΛΟ...

ΑΧ ΡΕ ΜΑΝΑ.....ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΕ ΕΚΑΝΕΣ ΚΑΙ ΕΜΕΝΑ ΕΤΣΙ?
ΤΙ? ΗΘΕΛΕΣ ΝΑ ΜΕ ΚΑΝΕΙΣ ΑΝΘΡΩΠΟ?
ΚΑΙ ΤΙ ΕΓΙΝΕ? ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΔΗΛΑΔΗ ΠΟΥ ΠΕΡΑΣΑΝ ΚΑΙ ΕΙΔΑΝ ΤΟΝ ΣΚΥΛΑΚΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΣΤΑΜΑΤΗΣΑΝ , ΤΙ ΕΠΑΘΑΝ?

ΒΡΕΘΗΚΕ ΣΤΟΝ ΔΡΟΜΟ ΤΩΝ ΜΥΚΗΝΩΝ , ΛΙΓΟ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΟ ΑΡΓΟΣ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΑΡΣΕΝΙΚΟΣ , ΠΕΡΙΠΟΥ ΕΝΑΜΙΣΗ ΧΡΟΝΩΝ. ΥΠΟΣΙΤΙΣΜΕΝΟΣ , ΜΕ ΨΩΡΑ ΚΑΙ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΤΙΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΚΑΛΑΑΖΑΡ. ΕΝΝΟΕΙΤΕ ΟΤΙ ΤΟΝ ΠΗΡΑ ΜΑΖΙ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΦΙΛΟΞΕΝΕΙΤΕ ΣΤΟ ΚΤΗΝΙΑΤΡΕΙΟ.
ΑΠΟ ΚΑΡΔΙΑ ΚΑΙ ΑΙΣΘΗΜΑΤΑ , ΕΧΟΥΜΕ ΝΑ ΦΑΝΕ ΚΑΙ ΟΙ ΚΟΤΕΣ , ΧΩΡΟ ΓΙΑ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑ ΚΑΙ ΛΕΦΤΑ ΓΙΑ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ. ΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΟΜΙΖΕΙ ΟΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΕΙ ΑΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΕΙ ΜΑΖΙ ΜΟΥ ΣΤΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ 6944773252 ΣΤΕΛΙΟΣ.

ΚΑΙ ΕΣΥ ΠΑΤΕΡΑ ΣΤΑΜΑΤΑ ΝΑ ΜΕ ΒΡΙΖΕΙΣ ΠΟΥ ΓΚΡΙΝΙΑΖΩ ΣΤΗΝ ΜΑΝΑ. ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΑΙ ΘΑ ΣΑΣ ΕΥΓΝΩΜΟΝΩ ΓΙΑ ΟΛΗ ΜΟΥ ΤΗ ΖΩΗ ΓΙΑΤΙ ΜΟΥ ΜΑΘΑΤΕ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ Η ΑΛΗΘΙΝΗ ΕΥΤΥΧΙΑ!!

Share/Bookmark

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

ΟΙ "ΑΔΕΣΠΟΤΟΙ" ΜΙΛΟΥΝ...

NEVER BE SILENT...

Μας ακολουθούν

O θησαυρός!

Η..Αγέλη..

Για να μη μας ξεχνάς!!

Θέλεις να μαθαίνεις τα νεα μας:

Το κανάλι μας στο YouTube

Πες το σ'ένα φίλο

Tell a friend:

Όλες οι λιχουδιές

Επισκέπτες

back to top

Σνιφ..σνιφ..Μυρωδίες...

Χμ!!Ενδιαφέρον!!

Google+ Badge

ΑΓΑΠΑΤΕ ΤΑ ΑΔΕΣΠΟΤΑ;

Το σπίτι μας..

μονοπάτια..