7/12/15

ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ-ΣΚΥΛΙΤΣΑ 1-0

Φ.Σ.Ν "ΟΙ ΑΔΕΣΠΟΤΟΙ"( αρ.πρωτ.569/10)
 ΕΧΩ ΔΕΙ ΠΑΡΑΠΟΛΑ ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΑ ΣΤΑ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΥ ΑΣΧΟΛΟΥΜΑΙ ΜΕ ΤΑ ΦΙΛΟΖΩ'Ι'ΚΑ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ ΜΟΥ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΕΧΩ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΠΟΛΛΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΠΟΥ ΣΥΜΒΑΙΝΟΥΝ ΣΕ ΑΛΛΕΣ ΠΕΡΙΟΧΕΣ , ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΟ ΟΜΩΣ ΜΕ ΣΟΚΑΡΕ.......Η ΣΚΥΛΙΤΣΑ ΤΗΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ , 6-7 ΧΡΟΝΩΝ ΠΕΡΙΠΟΥ , ΕΦΑΓΕ ΦΟΛΑ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ΠΟΥ ΠΑΕΙ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΛΑΜΗΔΙ. ΠΑΡΑΠΑΤΩΝΤΑΣ ΜΕ ΤΙΣ ΛΙΓΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΠΟΥ ΤΗΣ ΕΙΧΑΝ ΜΕΙΝΕΙ ΒΓΗΚΕ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ΜΠΑΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΔΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΝΑ ΤΗΝ ΒΟΗΘΗΣΕΙ. ΤΟ ΔΗΛΗΤΗΡΙΟ ΕΙΧΕ ΔΡΑΣΕΙ ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΛΑ ΣΤΟΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟ ΤΗΣ ΩΣΤΕ ΔΕΝ ΕΒΛΕΠΕ ΝΑ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΤΕΙ ΑΠΟ ΤΑ ΔΙΕΡΧΟΜΕΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΚΑΙ ΒΡΕΘΗΚΕ ΚΑΙ Ο Μ@Λ@Κ@Σ ΠΟΥ ΠΕΡΑΣΕ ΑΠΟ ΠΑΝΩ ΤΗΣ. ΜΕΡΙΚΑ ΜΕΤΡΑ ΠΟΙΟ ΠΙΣΩ ΕΡΧΟΝΤΑΝ ΟΙ '''ΖΩΟΦΙΛΟΙ''' ΠΟΥ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΔΕΝ ΠΗΡΑΝ ΤΟΝ ΑΡΙΘΜΟ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ , ΔΕΝ ΣΚΕΦΤΗΚΑΝ ΚΑΝ ΝΑ ΤΗΝ ΜΕΤΑΦΕΡΟΥΝ ΣΕ ΕΝΑ ΚΤΗΝΙΑΤΡΕΙΟ , ΑΛΛΑ ΕΠΙΑΣΑΝ ΤΟ ΖΩΟ ''''ΖΩΝΤΑΝΟ ΑΚΟΜΑ''' ΚΑΙ ΤΟ ΤΡΑΒΗΞΑΝ ΣΤΗΝ ΑΚΡΗ ΤΟΥ ΔΡΟΜΟΥ ΚΑΙ ΕΦΥΓΑΝ. ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΛΙΓΟ ΠΕΡΑΣΕ ΜΙΑ ΚΥΡΙΑ ΟΠΟΥ ΕΙΧΕ ΦΙΛΗ ΜΙΑ ΦΙΛΗ ΜΟΥ ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΕΦΤΑΣΕ ΣΤΑ ΑΥΤΙΑ ΜΟΥ. ΕΓΩ ΔΟΥΛΕΥΑ ΚΑΙ ΜΗ ΜΠΟΡΩΝΤΑΣ ΝΑ ΜΕΤΑΒΩ ΣΤΟ ΣΗΜΕΙΟ , ΠΑΡΑΚΑΛΕΣΑ ΤΟΝ ΧΑΡΗ , ΤΑΜΙΑΣ ΤΟΥ ΦΙΛΟΖΩ'Ι'ΚΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΝΑΥΠΛΙΟΥ , ΝΑ ΠΑΕΙ ΣΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΜΠΑΣ ΚΑΙ ΜΠΟΡΕΣΟΥΜΕ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΠΙΘΕΣΗ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΜΑΣ ΣΕ ΕΝΑ ΑΘΩΟ ΠΛΑΣΜΑΤΑΚΙ. ΟΣΟ Η ΣΚΥΛΙΤΣΑ ΕΔΙΝΕ ΜΑΧΗ ΓΙΑ ΝΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΕΞΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ , ΕΓΩ ΕΔΙΝΑ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΜΑΧΗ ΜΕ ΟΛΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΜΕ ΕΠΑΙΡΝΑΝ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΚΑΙ ΜΟΥ ΠΕΡΙΕΓΡΑΦΑΝ ΤΗΝ ΠΕΡΙΠΕΤΕΙΑ ΤΟΥ ΖΩΟΥ , ΜΕ ΕΒΡΙΖΑΝ ΓΙΑΤΙ ΗΜΟΥΝ ΣΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΚΑΙ ΜΕ ΚΑΤΗΓΟΡΟΥΣΑΝ ΠΟΥ ΔΟΥΛΕΥΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΝΑ ΠΑΡΩ ΤΟ ΖΩΟ. Κ Α Ν Ε Ι Σ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΕΚΑΝΕ ΚΑΤΙ ΓΙΑ ΑΥΤΟ. Ο ΕΝΑΣ ΕΙΧΕ ΜΙΚΡΟ ΑΜΑΞΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΜΕΤΑΦΕΡΕΙ ΤΟ ΖΩΟ. Ο ΑΛΛΟΣ ΕΙΧΕ ΠΑΙΔΙΑ , Ο ΑΛΛΟΣ ΕΙΧΕ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΚΑΙ ΑΛΑ ΕΞΟΡΓΙΣΤΗΚΑ.
ΘΑ ΣΑΣ ΠΩ ΚΑΤΙ ΓΙΑ ΜΙΑ ΑΚΟΜΗ ΦΟΡΑ , ΜΠΑΣ ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ , ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΘΕΛΟΝΤΕΣ , ΔΕΝ ΜΑΣ ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΚΑΝΕΙΣ. ΔΟΥΛΕΥΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΧΟΥΜΕ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ ΟΠΩΣ ΟΛΟΙ ΣΑΣ. Η ΚΡΙΣΗ ΜΑΣ ΕΠΙΑΣΕ ΚΑΙ ΕΜΑΣ ΠΑΡΟΛΑ ΑΥΤΑ ΒΡΙΣΚΟΥΜΕ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΟΥΜΕ. ΒΟΗΘΑΣ ΟΜΩΣ ΚΑΠΟΙΟΝ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΚΑΤΙ. ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΟΥ ΚΑΘΕΤΕ ΣΤΟΝ ΚΑΝΑΠΕ ΚΑΙ ΠΑΙΡΝΕΙ ΤΗΛΕΦΩΝΑ ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΠΩΣ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΒΟΗΘΕΙΑ. ΕΥΧΟΜΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΝΑ ΜΗΝ ΒΡΕΘΕΙ ΠΟΤΕ ΚΑΝΕΙΣ ΣΑΣ ΑΝΗΜΠΟΡΟΣ-ΧΤΗΠΥΜΕΝΟΣ ΣΤΗΝ ΑΚΡΗ ΤΟΥ ΔΡΟΜΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΣΤΑΜΑΤΑΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟΥ ΛΕΡΩΣΕΤΕ ΤΑ ΚΑΘΙΣΜΑΤΑ.
Η ΣΚΥΛΙΤΣΑ ΕΙΝΑΙ ΕΚΤΟΣ ΚΙΝΔΥΝΟΥ ΣΤΟ ΚΤΗΝΙΑΤΡΕΙΟ ΚΑΙ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΤΙΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΚΑΛΑΑΖΑΡ ΑΠΟ ΑΘΗΝΑ. ΠΑΙΡΝΕΙ ΘΕΡΑΠΕΙΑ ΓΙΑ ΨΩΡΑ ΚΑΙ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΜΕ ΝΑ ΣΩΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΟ ΕΝΑΤΗΣ ΜΑΤΙ. ΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΕΙ ΣΤΑ ΕΞΟΔΑ Η' ΤΗΝ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑ ΑΣ ΜΕ ΚΑΛΕΣΕΙ ΣΤΟ 6944773252 ΣΤΕΛΙΟΣ.

Share/Bookmark

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

ΟΙ "ΑΔΕΣΠΟΤΟΙ" ΜΙΛΟΥΝ...

NEVER BE SILENT...

Μας ακολουθούν

O θησαυρός!

Η..Αγέλη..

Για να μη μας ξεχνάς!!

Θέλεις να μαθαίνεις τα νεα μας:

Το κανάλι μας στο YouTube

Πες το σ'ένα φίλο

Tell a friend:

Όλες οι λιχουδιές

Επισκέπτες

back to top

Σνιφ..σνιφ..Μυρωδίες...

Χμ!!Ενδιαφέρον!!

Google+ Badge

ΑΓΑΠΑΤΕ ΤΑ ΑΔΕΣΠΟΤΑ;

Το σπίτι μας..

μονοπάτια..