27/11/15

ΜΙΑ ΑΓΚΑΛΙΑ ΚΑΝΕΙΣ?????

Φ.Σ.Ν "ΟΙ ΑΔΕΣΠΟΤΟΙ"( αρ.πρωτ.569/10)
 ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΠΟΣΟΙ ΑΠΟ ΕΣΑΣ ΠΟΥ ΒΛΕΠΕΤΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΤΕ ΤΙ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΠΟΥΝ. ΕΓΩ ΛΥΓΙΣΑ. ΕΙΝΑΙ ΘΗΛΥΚΟ ΤΕΣΣΑΡΩΝ ΜΗΝΩΝ ΠΕΡΙΠΟΥ ΚΑΙ ΒΡΕΘΗΚΕ ΣΤΗΝ ΟΔΟ ΑΡΓΟΥΣ ΣΤΟ ΝΑΥΠΛΙΟ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΙΣ ΦΥΛΑΚΕΣ. ΕΙΧΕ ΞΑΠΛΩΣΕΙ ΣΤΗΝ ΑΚΡΗ ΤΟΥ ΔΡΟΜΟΥ ΚΑΙ ΠΕΡΝΟΥΣΑΝ ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΞΥΡΙΣΤΑ ΔΙΠΛΑ ΤΗΣ. ΝΤΡΕΠΟΜΑΙ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΘΑ ΣΑΣ ΠΩ ΑΛΛΑ ΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΠΟΥ ΠΕΡΑΣΑΝ ΔΙΠΛΑ ΤΗΣ ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ. ΕΙΧΑ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΠΑΡΩ ΑΛΟ ΣΚΥΛΙ ΓΙΑΤΙ ΜΕ ΠΕΝΗΝΤΑ ΣΚΥΛΙΑ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΟΥ ΚΑΙ ΑΛΑ ΤΟΣΑ ΠΟΥ ΣΥΝΤΗΡΩ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ , ΕΧΩ ΓΟΝΑΤΙΣΕΙ. ΕΚΤΟΣ ΑΥΤΟΥ ΞΕΡΩ ΟΤΙ ΟΣΑ ΚΑΙ ΑΝ ΜΑΖΕΨΩ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΑΛΛΑΞΩ ΚΑΤΙ ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΤΑ ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΠΟΥΝ ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΑΠΟ ΜΕΝΑ. ΜΟΛΙΣ ΤΗΝ ΠΡΟΣΠΕΡΑΣΑ ΕΦΥΓΕ ΓΙΑ ΛΙΓΟ ΤΟ ΜΑΤΙ ΜΟΥ ΣΤΟΝ ΚΑΘΡΕΦΤΗ ΚΑΙ ΤΟ ΠΟΔΙ ΜΟΥ ΣΤΟ ΦΡΕΝΟ. ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΔΕΝ ΕΧΩ ΤΗΝ ΔΥΝΑΜΗ ΝΑ ΦΥΓΩ.............. ΜΟΛΙΣ ΤΗΝ ΠΗΡΑ ΑΓΚΑΛΙΑ ΕΒΑΛΕ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΤΗΣ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΠΛΟΥΖΑ ΚΑΙ ΜΕ ΑΓΚΑΛΙΑΣΕ ΤΟΣΟ ΔΥΝΑΤΑ ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΡΕΙ ΠΟΛΥ ΚΑΙΡΟ ΝΑ ΦΥΓΟΥΝ ΟΙ ΓΡΑΤΖΟΥΝΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΣΤΕΡΝΟ ΚΑΙ ΤΟΝ ΛΑΙΜΟ ΜΟΥ. ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΟΛΥ ΣΤΡΙΜΩΓΜΕΝΟΙ. ΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΙ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΦΙΛΟΞΕΝΙΣΕΙ-ΥΙΟΘΕΤΗΣΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΑΤΑΤΡΟΜΑΓΜΕΝΟ ΠΛΑΣΜΑΤΑΚΙ ΑΣ ΜΕ ΚΑΛΕΣΕΙ ΣΤΟ 6944773252 ΣΤΕΛΙΟΣ. ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ......ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΛΑ ΤΑ ΖΩΑ.....

Share/Bookmark

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

ΟΙ "ΑΔΕΣΠΟΤΟΙ" ΜΙΛΟΥΝ...

NEVER BE SILENT...

Μας ακολουθούν

O θησαυρός!

Η..Αγέλη..

Για να μη μας ξεχνάς!!

Θέλεις να μαθαίνεις τα νεα μας:

Το κανάλι μας στο YouTube

Πες το σ'ένα φίλο

Tell a friend:

Όλες οι λιχουδιές

Επισκέπτες

back to top

Σνιφ..σνιφ..Μυρωδίες...

Χμ!!Ενδιαφέρον!!

Google+ Badge

ΑΓΑΠΑΤΕ ΤΑ ΑΔΕΣΠΟΤΑ;

Το σπίτι μας..

μονοπάτια..