17/2/15

ΠΛΟΥΤΟ ΚΑΙ ΝΑΝΑ.....ΠΟΛΥ ΜΙΚΡΟΙ ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΘΑΝΟΥΝ.


ΒΡΕΘΗΚΑΝ ΑΓΚΑΛΙΑΣΜΕΝΑ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΒΡΟΧΗ. ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΝΟΜΙΖΑ ΠΩΣ ΗΤΑΝ ΝΕΚΡΑ ΚΑΙ ΣΕ ΑΠΟΣΥΝΘΕΣΗ ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΦΑΙΝΟΝΤΟΥΣΑΝ ΜΟΝΟ ΤΑ ΚΟΚΑΛΑ ΑΛΛΑ ΜΟΛΙΣ ΠΛΗΣΙΑΣΑ Ο ΚΑΦΕ (ΠΛΟΥΤΟ) ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΕ ΝΑ ΣΗΚΩΣΕΙ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΕΝΩ Η ΜΑΥΡΟΥΛΑ (ΝΑΝΑ) ΜΟΥ ΚΟΥΝΗΣΕ ΤΗΝ ΟΥΡΑ......
ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΤΙ ΝΑ ΠΩ........
ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΩ........
Η ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΧΑΛΙΑ......
ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΟΥΤΕ ΝΑ ΣΗΚΩΘΟΥΝ.
 ΕΙΝΑΙ ΜΟΛΙΣ ΕΝΑΜΙΣΗ ΧΡΟΝΩΝ ΚΑΙ ΤΡΩΝΕ ΜΕ ΤΗΝ ΣΥΡΙΓΓΑ. 
ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΜΕΡΕΣ ΤΩΡΑ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΕΙ ΚΑΚΑ. 
ΠΟΣΟ ΚΑΙΡΟ ΕΧΟΥΝ ΝΑ ΦΑΝΕ? 
ΑΛΑΑΖΑΡ ΚΑΙ ΕΡΛΙΧΙΩΣΗ ΕΙΠΕ Η ΚΤΗΝΙΑΤΡΟΣ. 
ΟΙ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΛΙΓΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΖΗΣΟΥΝ.
 ΣΙΓΟΥΡΑ Η ΕΥΘΑΝΑΣΙΑ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΛΥΣΗ ΑΛΛΑ ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΠΑΡΕΙ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ? 
ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΘΕΟΣ!!!
 ΘΑ ΤΟ ΠΑΛΕΨΩ!!! 
ΠΩΣ ΟΜΩΣ? 
ΕΧΩ 52 ΣΚΥΛΙΑ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΟΥ. 
Ο ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ ΠΟΥ ΕΧΩ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΛΟΥΒΙ ΣΤΟ ΣΑΛΟΝΙ ΜΟΥ. 
ΕΙΝΑΙ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΑΥΤΕΣ? ΠΟΥ ΑΛΛΟΥ ΟΜΩΣ? 
ΕΞΩ ΕΧΕΙ ΑΡΝΗΤΙΚΕΣ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΕΣ ΚΑΙ ΑΥΤΑ ΘΕΛΟΥΝ ΖΕΣΤΗ. 16 ΚΑΙ 18 ΑΙΜΑΤΟΚΡΙΤΗ.
 ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΕΡΩ ΠΟΤΕ ΕΦΑΓΑΝ , ΠΟΣΟ ΕΦΑΓΑΝ , ΕΚΑΝΑΝ ΕΜΕΤΟ? ΔΙΑΡΡΟΙΑ? ΠΗΡΑΝ ΤΑ ΧΑΠΙΑ ΤΟΥΣ? ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΑΔΥΝΑΤΑ ΠΟΥ ΣΤΟ ΦΩΣ ΔΙΑΚΡΙΝΕΙΣ ΤΑ ΖΩΤΙΚΑ ΤΟΥΣ ΟΡΓΑΝΑ. 
ΠΟΥ ΘΑ ΒΡΩ ΧΡΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΘΕΡΑΠΕΙΑ (MILTEFORAN)? ΘΕΛΟΥΝ ΕΙΔΙΚΕΣ ΤΡΟΦΕΣ ΚΑΙ ΕΓΩ ΤΑ ΕΧΩ ΤΑΡΑΞΕΙ ΣΤΟ ΚΟΤΟΠΟΥΛΟ ΜΕ ΡΥΖΙ.''''''''' 
ΤΙ ΚΑΝΩ ΘΕΕ ΜΟΥ? 
ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΣΟΥ ΠΑΩ ΚΟΝΤΡΑ'''''. 
ΤΟ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΑΓΚΑΛΙΑ ΤΟ ΕΝΑ ΜΕ ΤΟ ΑΛΟ. ΤΡΕΜΩ ΣΤΗΝ ΙΔΕΑ ΟΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΦΥΓΕΙ ΜΟΝΟ ΤΟ ΕΝΑ. 
ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΝ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΚΑΝΩ ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΟ.
 ΑΝ ΘΕΛΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΕΙ ΑΣ ΜΕ ΚΑΛΕΣΕΙ ΣΤΟ 6944773252 ΣΤΕΛΙΟΣ. ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΙ ΕΠΕΙΓΟΝΤΟΣ MILTEFORAN , ΕΙΔΙΚΗ ΤΡΟΦΗ ΓΙΑ ΚΑΛΑΖΑΡΙΚΑ ΣΚΥΛΙΑ. ΕΝΝΟΕΙΤΕ ΟΤΙ ΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ , ΟΜΟΙΟΠΑΘΗΣ ΤΡΕΛΟΣ , ΠΟΥ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΑΝΑΛΑΒΕΙ ΤΗΝ ΘΕΡΑΠΕΙΑ ΤΟΥΣ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΤΟΥ ΘΑ ΕΧΕΙ ΟΛΗ ΜΟΥ ΤΗΝ ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΑΣΗ. ΑΝ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟΝ ΠΕΡΙΣΣΕΥΟΥΝ ΚΑΠΟΙΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΕΙ , ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ ΜΑΣ: ALPHA BANK αρ.λογ.887-002101-042524 (ΙΒΑΝ : GR19 014088708870 02101042 524)

Share/Bookmark

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

ΟΙ "ΑΔΕΣΠΟΤΟΙ" ΜΙΛΟΥΝ...

NEVER BE SILENT...

Μας ακολουθούν

O θησαυρός!

Η..Αγέλη..

Για να μη μας ξεχνάς!!

Θέλεις να μαθαίνεις τα νεα μας:

Το κανάλι μας στο YouTube

Πες το σ'ένα φίλο

Tell a friend:

Όλες οι λιχουδιές

Επισκέπτες

back to top

Σνιφ..σνιφ..Μυρωδίες...

Χμ!!Ενδιαφέρον!!

Google+ Badge

ΑΓΑΠΑΤΕ ΤΑ ΑΔΕΣΠΟΤΑ;

Το σπίτι μας..

μονοπάτια..