18/1/15

''''ΜΠΙΛΗ''''



ΒΡΕΘΗΚΕ ΚΟΚΑΛΙΑΣΜΕΝΟΣ ΚΑΙ ΜΕ ΕΝΑ ΣΠΑΣΜΕΝΟ ΠΟΔΙ ΣΕ ΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΚΕΝΤΡΙΚΟΤΕΡΑ ΣΗΜΕΙΑ ΤΟΥ ΝΑΥΠΛΙΟΥ. ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΤΟΥ ΕΔΙΝΕ ΣΗΜΑΣΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΠΡΟΣΠΕΡΝΟΥΣΑΝ ΟΛΟΙ. ΑΥΤΟΣ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΤΟ ΕΒΑΖΕ ΚΑΤΩ '''ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΘΑ ΜΟΥ ΔΩΣΕΙ ΣΗΜΑΣΙΑ'''. ΜΕ ΕΙΧΑΝ ΠΑΡΕΙ ΑΡΚΕΤΟΙ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΑΛΛΑ ΔΟΥΛΕΥΑ ΣΥΝΕΧΩΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΧΑ ΚΑΤΑΦΕΡΕΙ ΝΑ ΤΟ ΕΝΤΟΠΙΣΩ ΚΑΙ ΟΠΩΣ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΤΕ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΑΝΟΙΓΕΙ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΤΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΒΑΛΕΙ ΕΝΑ ΚΟΥΤΑΒΑΚΙ ΠΟΥ ΖΗΤΑΕΙ ΑΠΕΓΝΩΣΜΕΝΑ ΒΟΗΘΕΙΑ ΜΕΧΡΙ ΠΟΥ ΒΡΕΘΗΚΕ ΣΤΟΝ ΔΡΟΜΟ , ΠΟΙΟΥ ΑΛΛΟΥ , ΤΟΥ ΦΙΛΟΥ ΔΗΜΗΤΡΗ ΠΟΥ ΠΑΡΟΛΟ ΠΟΥ ΤΟΥ ΕΧΩ ΠΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΚΥΚΛΟΦΟΡΕΙ ΓΙΑΤΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΤΙ ΒΡΙΣΚΕΙ , ΑΥΤΟΣ ΔΕΝ ΜΕ ΑΚΟΥΕΙ. ΕΤΣΙ ΛΟΙΠΟΝ ΒΡΕΘΗΚΕ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΜΟΥ. (ΠΩΣ ΜΠΟΡΕΙΣ ΕΞΑΛΛΟΥ ΝΑ ΑΡΝΗΘΕΙΣ ΤΗΝ ΒΟΗΘΕΙΑ ΣΟΥ ΣΕ ΕΝΑΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΠΟΥ ΟΠΟΤΕ ΧΡΕΙΑΣΤΟΥΜΕ ΒΟΗΘΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΑ ΔΙΠΛΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΕΚΤΟΣ ΑΥΤΟΥ ΤΑ'Ι'ΖΕΙ ΚΑΙ ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΕΙΚΟΣΙ ΑΔΕΣΠΟΤΑ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΝΑΥΠΛΙΟ?). ΕΧΕΙ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΘΕΙ ΤΕΛΕΙΟΣ ΤΟ ΠΟΔΙ ΤΟΥ ΠΛΕΟΝ ΚΑΙ ΨΑΧΝΕΙ ΜΙΑ ΑΓΚΑΛΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙ ΤΟ ΥΠΟΛΟΙΠΟ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΤΟΥ. ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΙΠΟΥ ΠΕΝΤΕ ΜΗΝΩΝ ΚΑΙ ΜΟΛΙΣ ΤΡΕΙΣΗΜΙΣΙ ΚΙΛΑ. ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΝΑ ΞΕΠΕΡΑΣΕΙ ΤΑ 6-7 ΚΙΛΑ. ΑΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΤΕ ΚΑΠΟΙΟΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΜΠΙΛΑΚΟ ΜΟΥ ΑΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΕΙ ΜΑΖΙ ΜΟΥ ΣΤΟ 6944773252 ΣΤΕΛΙΟΣ

Share/Bookmark

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

ΟΙ "ΑΔΕΣΠΟΤΟΙ" ΜΙΛΟΥΝ...

NEVER BE SILENT...

Μας ακολουθούν

O θησαυρός!

Η..Αγέλη..

Για να μη μας ξεχνάς!!

Θέλεις να μαθαίνεις τα νεα μας:

Το κανάλι μας στο YouTube

Πες το σ'ένα φίλο

Tell a friend:

Όλες οι λιχουδιές

Επισκέπτες

back to top

Σνιφ..σνιφ..Μυρωδίες...

Χμ!!Ενδιαφέρον!!

Google+ Badge

ΑΓΑΠΑΤΕ ΤΑ ΑΔΕΣΠΟΤΑ;

Το σπίτι μας..

μονοπάτια..