13/11/14

ΚΑΛΟΙ ΜΟΥ ΑΑΑΝΘΡΩΠΟΙ!!!! (ΘΑΝΑΣΗΣ ΒΕΓΓΟΣ)



ΚΑΛΟΙ ΜΟΥ ΑΑΑΝΘΡΩΠΟΙ!!! ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΝ Ο ΑΕΙΜΝΗΣΤΟΣ ΒΕΓΓΟΣ ΚΥΡΙΟΛΕΚΤΟΥΣΕ ΟΤΑΝ ΤΟ ΕΛΕΓΕ ΑΥΤΟ ΑΛΛΑ ΕΓΩ ΣΙΓΟΥΡΑ ΤΟ ΛΕΩ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΑ. ΣΤΗ ΘΕΣΗ ''ΚΑΛΟΙ ΜΟΥ''' , ΒΑΛΤΕ ΟΤΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ ΣΑΣ ΕΡΧΕΤΑΙ ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΡΙΓΡΑΨΕΤΕ ΤΟ ΕΙΔΟΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΠΡΙΝ ΒΙΑΣΤΕΙΤΕ ΝΑ ΜΕ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΕΤΕ ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΜΙΚΡΗΣ ''ΙΡΜΑΣ''.
11/11/2014 ΗΜΕΡΑ ΤΡΙΤΗ ΚΑΙ ΩΡΑ 14:30 ΠΡΟΣΠΑΘΩ ΝΑ ΞΕΚΟΥΡΑΣΤΩ ΓΙΑ ΝΑ ΒΓΑΛΩ ΕΝΑ ΔΥΣΚΟΛΟ ΔΙΗΜΕΡΟ ΠΟΥ ΜΕ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ ΣΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΜΟΥ. ΧΤΥΠΑΕΙ ΤΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ''ΚΥΡΙΟΣ'' ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΓΙΟ ΑΝΔΡΙΑΝΟ ΝΑΥΠΛΙΟΥ , ΝΑ ΜΕ ΕΝΗΜΕΡΩΣΕΙ ΟΤΙ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΕΝΑΝ ΣΚΟΥΠΙΔΟΤΕΝΕΚΕ ΒΡΙΣΚΕΤΕ ΕΝΑ ΣΚΥΛΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΕΡΠΑΤΗΣΕΙ ΚΑΙ ΣΕΡΝΕΤΕ. ΤΟΝ ΠΑΡΑΚΑΛΕΣΑ ΝΑ ΤΟ ΜΕΤΑΦΕΡΕΙ ΣΤΟ ΚΤΗΝΙΑΤΡΕΙΟ ΑΛΛΑ ΜΕ ΔΙΑΒΕΒΑΙΩΣΕ ΟΤΙ ΟΥΤΕ ΑΥΤΟΣ ΑΛΛΑ ΟΥΤΕ ΟΙ ΠΕΡΙΟΙΚΟΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΤΕΘΕΙΜΕΝΟΙ ΝΑ ΑΓΓΙΞΟΥΝ ΤΟ ΣΚΥΛΙ (ΚΛΑΣΙΚΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΥ ΜΕ ΕΝΑ ΤΗΛΕΦΩΝΗΜΑ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΝΕΙ ΤΟ ΧΡΕΟΣ ΜΑΣ ΣΕ ΑΥΤΟΝ ΠΟΥ ΜΑΣ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ). ΑΦΟΥ ΧΑΙΡΕΤΗΣΑ ΤΗΝ ΞΕΚΟΥΡΑΣΗ ΜΟΥ ΠΗΓΑ ΣΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΟΠΟΥ ΗΤΑΝ ΤΟ ΣΚΥΛΙ ΚΑΙ ΕΥΘΥΣ ΑΜΕΣΩΣ ΑΡΧΙΣΑΝ ΤΑ ΧΤΥΠΗΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΑΝΘΡΩΠΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΜΟΥ.
-ΕΙΝΑΙ ΩΡΑ ΕΔΩ ΤΟ ΣΚΥΛΑΚΙ? (ΡΩΤΑΩ)
-ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΕΡΑΣΜΕΝΗ ΤΡΙΤΗ ΤΕΤΑΡΤΗ (4-5/11/2014) ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ (ΜΟΥ ΑΠΑΝΤΟΥΝ)
-ΔΥΛΑΔΗ ΤΟ ΣΚΥΛΙ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΑΚΙΝΗΤΟ ΕΔΩ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΟΝ ΣΚΟΥΠΙΔΟΤΕΝΕΚΕ? (ΞΑΝΑΡΩΤΑΩ)
-ΟΧΙ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ , ΗΤΑΝ ΠΙΟ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΡΕΜΑ ΔΙΠΛΑ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ΑΛΛΑ ΜΕ ΤΗΝ ΜΕΓΑΛΗ ΒΡΟΧΗ ΠΛΗΜΜΥΡΙΣΕ ΤΟ ΡΕΜΑ ΚΑΙ ΜΑΣ ΤΟ ΕΦΕΡΕ ΕΔΩ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΑ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ (ΜΟΥ ΑΠΑΝΤΟΥΝ ΚΑΙ ΣΥΜΠΛΗΡΩΝΟΥΝ) ΜΗΠΩΣ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΤΟ ΠΑΣ ΚΑΠΟΥ ΑΛΛΟΥ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΨΟΦΗΣΕΙ ΚΑΙ ΘΑ ΒΡΟΜΙΣΕΙ ΟΛΗ Η ΓΕΙΤΟΝΙΑ?
..............ΕΧΑΣΑ ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΜΟΥ............ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΣΚΕΦΤΗΚΑ ΝΑ ΚΑΝΩ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΠΑΡΩ ΤΗΝ ΔΥΣΜΟΙΡΗ ΨΥΧΟΥΛΑ ΟΣΟ ΠΟΙΟ ΜΑΚΡΙΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΤΑ ΑΝΘΡΩΠΟΜΟΡΦΑ ΠΛΑΣΜΑΤΑ ΠΟΥ ΖΟΥΣΑΝ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΓΕΙΤΟΝΙΑ.
Η ΣΚΥΛΙΤΣΑ , ΟΠΩΣ ΒΛΕΠΕΤΕ , ΕΧΕΙ ΣΠΑΣΕΙ ΣΕ ΠΟΛΛΑ ΣΗΜΕΙΑ ΤΗΝ ΛΕΚΑΝΗ ΤΗΣ ΚΑΙ ΣΕ ΔΥΟ ΣΗΜΕΙΑ ΤΟ ΠΙΣΩ ΑΡΙΣΤΕΡΟ ΠΟΔΙ. ΠΑΡΟΛΑ ΤΑ ΠΑΥΣΙΠΟΝΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΚΟΡΤΙΖΟΝΕΣ ΠΟΥ ΤΗΣ ΕΧΩ ΔΩΣΕΙ , ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΟΥΝΗΘΕΙ ΚΑΙ ΑΝ ΤΟ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΕΙ , ΤΡΕΜΕΙ ΚΑΙ ΣΦΑΔΑΖΕΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΟΝΟΥΣ.......... ΕΠΕΙΓΕΙ ΝΑ ΧΕΙΡΟΥΡΓΗΘΕΙ......... ΟΤΑΝ ΛΕΩ ΕΠΕΙΓΕΙ ΕΝΝΟΩ ''''Ε Π Ε Ι Γ Ε Ι'''' ΓΙΑΤΙ ΕΧΕΙ ΕΙΔΗ ΑΡΧΙΣΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΠΛΗΓΕΣ ΤΟ ΚΟΡΜΙ ΤΗΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΚΙΝΗΣΙΑ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΝΕΡΟ ΤΟΣΕΣ ΜΕΡΕΣ. ΤΑ ΧΕΙΡΟΥΡΓΕΙΑ ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΑΚΡΙΒΑ ΚΑΙ ΕΓΩ ΜΕ 48 ΣΚΥΛΙΑ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΟΥ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΑ ΒΓΑΛΩ ΠΕΡΑ. ΘΑ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΩ ΟΜΩΣ. ΤΗΝ ΠΗΡΑ ΣΠΙΤΙ ΜΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΤΗΝ ΒΟΗΘΗΣΩ ΚΑΙ ΟΧΙ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΑΤΕΙΝΩ ΤΟ ΜΑΡΤΥΡΙΟ ΤΗΣ. ΑΣ ΕΥΧΗΘΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΑΠΟΨΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ Η ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΥΧΤΑ ΠΟΥ ΘΑ ΥΠΟΦΕΡΕΙ ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΑΥΡΙΟ ΧΑΡΑΜΑΤΑ ΘΑ ΤΑΞΙΔΕΨΟΥΜΕ ΜΑΖΙ ΑΠΟ ΝΑΥΠΛΙΟ ΓΙΑ ΑΘΗΝΑ ΩΣΤΕ ΝΑ ΤΗΝ ΔΕΙ ΕΙΔΙΚΟΣ ΟΡΘΟΠΕΔΙΚΟΣ ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΟΡΕΙΑ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΟΥΜΕ. ΕΛΠΙΖΩ Η ΕΥΘΑΝΑΣΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΝΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΙΣ ΛΥΣΕΙΣ ΠΟΥ ΘΑ ΜΟΥ ΔΩΣΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΣΑΣ ΔΕΙΞΩ ΣΥΝΤΟΜΑ ΒΙΝΤΕΟ ΠΟΥ ΘΑ ΤΡΕΧΕΙ ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΙΖΕΙ ΜΑΖΙ ΜΟΥ........(ΣΤΕΛΙΟΣ 6944773252)

Share/Bookmark

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

ΟΙ "ΑΔΕΣΠΟΤΟΙ" ΜΙΛΟΥΝ...

NEVER BE SILENT...

Μας ακολουθούν

O θησαυρός!

Η..Αγέλη..

Για να μη μας ξεχνάς!!

Θέλεις να μαθαίνεις τα νεα μας:

Το κανάλι μας στο YouTube

Πες το σ'ένα φίλο

Tell a friend:

Όλες οι λιχουδιές

Επισκέπτες

back to top

Σνιφ..σνιφ..Μυρωδίες...

Χμ!!Ενδιαφέρον!!

Google+ Badge

ΑΓΑΠΑΤΕ ΤΑ ΑΔΕΣΠΟΤΑ;

Το σπίτι μας..

μονοπάτια..