11/8/13

ΚΟΥΤΑΒΑΚΙΑ!!!!! ΕΠΕΙΓΕΙ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑ!!!!!


ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΒΡΕΘΗΚΑΝ ΣΕ ΔΥΟ ΜΕΡΕΣ!!!. 
ΑΛΛΑ ΣΤΗΝ ΚΑΡΑΘΩΝΑ ΠΟΥ ΤΑ ΕΔΕΙΞΕ ΚΑΙ ΤΟ ΤΟΠΙΚΟ ΚΑΝΑΛΙ ΜΑΣ, 
ΑΛΛΑ ΠΑΝΩ ΣΤΗΝ ΑΣΚΛΗΠΙΟΥ ΝΑ ΦΛΕΡΤΑΡΟΥΝ ΜΕ ΤΙΣ ΡΟΔΕΣ ΤΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΦΟΒΙΣΜΕΝΑ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ. 
ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΤΗΝ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΝΑ ΤΑ ΦΙΛΟΞΕΝΗΣΟΥΜΕ...
ΤΑ ΜΙΣΑ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΣΕ ΚΛΟΥΒΙ ΣΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΑ ΑΛΛΑ ΜΙΣΑ ΣΕ ΚΛΟΥΒΙ ΣΤΟ ΚΤΗΝΙΑΤΡΕΙΟ. 
ΑΝ ΔΕΝ ΒΡΕΘΕΙ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑ ΜΕΧΡΙ ΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΑ ΘΑ ΑΝΑΓΚΑΣΤΩ ΝΑ ΤΑ ΑΦΗΣΩ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΤΑ ΒΡΗΚΑ. 
ΠΙΣΤΕΨΤΕ ΜΕ Η ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ ΣΦΙΓΓΕΙ ΟΤΑΝ ΤΟ ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΑΥΤΟ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΕ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ. 
ΕΧΩ 24 ΣΚΥΛΙΑ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΟΥ, 70 ΣΚΥΛΙΑ ΣΕ ΚΤΗΜΑΤΑ ΦΙΛΩΝ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΚΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΜΕΛΟΙ ΤΟΥ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΕΙΝΑΙ ΦΟΡΤΩΜΕΝΑ. 
ΕΧΩ ΚΑΛΕΣΕΙ ΤΟΥΣ ΠΑΝΤΕΣ, ΦΙΛΟΥΣ ,ΓΝΩΣΤΟΥΣ, ΣΥΓΓΕΝΕΙΣ.........
ΤΙΠΟΤΑ!!!! 
ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΑΝ ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΧΩΡΟ ΣΙΓΟΥΡΑ ΘΑ ΕΧΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΦΙΛΟΣ Η' ΚΑΠΟΙΟΣ ΓΝΩΣΤΟΣ Η' ΣΥΓΓΕΝΗΣ.....
ΕΙΜΑΙ ΣΕ ΑΠΟΓΝΩΣΗ!!!! 
ΚΑΛΩ ΟΛΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΒΟΗΘΗΣΕΙ Ο ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΜΑΣ ΚΑΤΑ ΚΑΙΡΟΥΣ.....
ΚΑΛΩ ΟΛΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΜΕ ΤΡΕΧΕΤΕ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΣΕ ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΕΚΕΙ.......
ΚΑΛΩ ΤΗΝ ΑΝΘΡΩΠΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΦΙΛΟΤΙΜΟ...
ΕΛΑΤΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΔΙΑΦΟΡΑ....ΝΑ ΑΛΛΑΞΟΥΜΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΠΑΛΙΟΚΟΣΜΟ ΠΟΥ ΚΟΙΤΑΕΙ ΜΟΝΟ ΤΗΝ ΒΌΛΕΨΗ ΤΟΥ.......
ΕΝΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΑΘΕΝΑ ΜΑΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΑ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΛΑ.... 
ΣΤΕΛΙΟΣ 6944773252
 (Φ.Σ.Ν "ΟΙ ΑΔΕΣΠΟΤΟΙ' Υπ.Αριθμ.569/10)

περισσότερες φωτογραφίες εδώ

Share/Bookmark

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

ΟΙ "ΑΔΕΣΠΟΤΟΙ" ΜΙΛΟΥΝ...

NEVER BE SILENT...

Μας ακολουθούν

O θησαυρός!

Η..Αγέλη..

Για να μη μας ξεχνάς!!

Θέλεις να μαθαίνεις τα νεα μας:

Το κανάλι μας στο YouTube

Πες το σ'ένα φίλο

Tell a friend:

Όλες οι λιχουδιές

Επισκέπτες

back to top

Σνιφ..σνιφ..Μυρωδίες...

Χμ!!Ενδιαφέρον!!

Google+ Badge

ΑΓΑΠΑΤΕ ΤΑ ΑΔΕΣΠΟΤΑ;

Το σπίτι μας..

μονοπάτια..