25/7/12

Η Άλμα


Η Αλμα....δεν είναι πια κοντα μας....

Είχαμε καταφέρει να της δώσουμε αγάπη, στοργή, προστασία και φροντίδα.... ΕΚΕΙΝΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΚΑΤΑΦΕΡΑΜΕ ΗΤΑΝ ΝΑ ΤΗΣ ΒΡΟΥΜΕ ΕΝΑ ΣΠΙΤΙ.... Παρ'όλες τις προσπάθειες που κάναμε κανένας δεν ενδιαφέρθηκε γι'αυτήν.. Βλέπετε...ήταν Καλαζαρική και αδύναμη..Σε τι θα χρησίμευε; Κι όμως..Η λατρεμένη μας Άλμα παρόλα τα προβλήματα που τη βασάνιζαν ήταν ένα υπέροχο πλάσμα και άριστος φύλακας.....Η καρδούλα της δεν άντεξε...την πρόδωσε και έσβησε χτες έτσι ξαφνικά χωρίς να ενοχλήσει κανέναν...Έφυγε μόνη....με το παραπονο στη ψυχούλα της γιατί δεν την ήθελε κανένας....Καλό σου ταξίδι γλυκιά μου...Θα σε θυμόμαστε πάντα..Ήσουν υπέροχη...Ελπίζουμε να μας συγχωρέσεις που δεν καταφέραμε να σου βρούμε σπιτάκι....ξέρουμε οτι μας αγαπούσες και το ήξερες από την αρχή οτι γεννήθηκες για να πεθάνεις μόνη...Το βλέπαμε στα μάτια σου...Αυτά τα μάτια που δεν θα ξαναδούμε πια...


Είμαι η Άλμα.Αδέσποτη γεννήθηκα μέσα στο στρατόπεδο Ναυπλίου.ο ΦΙΛΟΖΩΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΝΑΥΠΛΙΟΥ "ΟΙ ΑΔΕΣΠΟΤΟΙ" με πήρε από εκεί για να με στειρώσει.ο γιατρος μου έκανε και εξετάσεις αίματατος...δυστυχως έχω καλαζάαρ....άλλα έχω ξεκινήσει θεραπεία και φαι!!!!!!είμαι ήδη καλύτερα!!!!!!!!η στείρωση δεν έγινε λόγω του ότι εχω ένα μικρο προβληματάκι με την καρδούλα μου..είμαι περίπου 1 έτους....οι φίλοι μου από τον σύλλογο δεν θέλουν να με αφήσουν με τίποτα ξανά στον δρόμο...ψάχνουν να μου βρουν ένα καλό και ήσυχο σπίτι όπου θα με αγαπούν και θα με φροντίζουν!!!!!να ζήσω μια ήσυχη ζωή λέει ο κτηνιατρος...έχω το δικαίωμα ,δεν το έχω??εύχομαι τα προβλήματα υγείας μου να μην σταθούν τοοοοόοοσο μεγαλο εμπόδιο και να βρεθεί κάποιος να με αγαπήσει γι αυτο που είμαι!!! (Φ.Σ.Ν " ΟΙ ΑΔΕΣΠΟΤΟΙ" Υπ.Αριθμ.569/10)τηλ επικοινωνίας 6944773252 Στέλιος
Περισότερες φωτογραφίες της Άλμα εδώ

Share/Bookmark

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

ΟΙ "ΑΔΕΣΠΟΤΟΙ" ΜΙΛΟΥΝ...

NEVER BE SILENT...

Μας ακολουθούν

O θησαυρός!

Η..Αγέλη..

Για να μη μας ξεχνάς!!

Θέλεις να μαθαίνεις τα νεα μας:

Το κανάλι μας στο YouTube

Πες το σ'ένα φίλο

Tell a friend:

Όλες οι λιχουδιές

Επισκέπτες

back to top

Σνιφ..σνιφ..Μυρωδίες...

Χμ!!Ενδιαφέρον!!

Google+ Badge

ΑΓΑΠΑΤΕ ΤΑ ΑΔΕΣΠΟΤΑ;

Το σπίτι μας..

μονοπάτια..